{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 30 Sep 2020

大家認知中嘅遊艇,無論佢有幾豪有幾貴、入面有幾高級有幾舒服,佢本質上都係一隻艇,但由Arkup設計嘅「Arkup 75 Livable Yacht」雖然個名係叫「遊艇」,但佢分明就係一間識喺水上行嘅豪宅!

「Arkup 75 Livable Yacht」全長75尺、配兩個100kW摩打,最高航速只係區區5海節,再加佢四四方方嘅外型,一睇就佢唔係一隻住得人嘅船,而係一間識行嘅屋。「Arkup 75 Livable Yacht」樓高三層加個天台,總面積為4,350平方尺,最多配備4.5個浴廁、4個睡房,水面以上樓層配備360度落地玻璃窗,等住客可以無時無刻飽覽水上風光,亦令空間感更為開揚。

「Arkup 75 Livable Yacht」另一賣點就係環保兼自給自足,使用太陽能板提供能源,收集雨水過濾後作淨水使用。另外「船身」四角亦配備4支液壓支柱,即使遇上風浪都可以屹立不倒 (當然要喺岸邊)。再加上屋內簡潔、高級、舒適嘅裝潢,絕對係真正嘅水上豪宅。

圖片:Arkup

稱得上豪宅就當然唔平,「Arkup 75 Livable Yacht」售價為550萬美金,即係約4300萬港紙,但Arkup都好貼心,提供咗個「部份擁有計畫」,即係可以4個人夾錢買,每人每年最多用10個星期,仲唔使自己管理添…但我就懷疑佢個網站打多咗個0字…

圖片:Arkup

資料來源:Arkup
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
對於各位成年人而言,用錢買部遊戲主機返屋企並唔困難,但買完返屋企有冇時間玩就係另一回事啦。而「買完唔玩」嘅後果除咗浪費錢、部機食塵之外,原來仲有可能令到部機「變磚」,就連任天堂官方都於X(Twitter)發文 ...
hobby
【電玩】唔玩都要叉下電 任天堂官方警告「否則變磚」
18 Apr 2024