{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 29 Sep 2020

我唔知係因為大家好耐冇去日本、定真係好鍾意行DONKI,反正DONKI每個Weekend都逼到年宵咁樣,針都插唔入。可能DONKI都知香港人幾鍾意去買嘢,所以即使疫情之下仍急速擴充,除咗10月15日會開嘅中環100QRC分店,2021年初前更會於將軍澳同小西灣再開兩間!

10月15日開幕嘅「DON DON DONKI 100QRC」分店將係品牌於香港嘅第一間地鋪,以「礦場尋寶」為設計主題,佔地12,015平方米,全年無休7x24營業。而開得喺中環,主要客群當然係附近嘅上班族,所以新店亦會推出多款限定嘅DONKI便當,當然亦唔少得刺身壽司、生活百貨、美妝用品。以後大家去夜晚去中環就唔得老蘭一個地方可以去啦。

資料來源:DON DON DONKI
由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024