{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 16 Apr 2018
去旅行通常都食好住好住好買好,所以通常黎講都係非常輕鬆,最唔輕鬆可能就係來回兩程機——機位又窄隔離個麻甩佬又同你搶扶手後面個阿嬸又踢櫈附近啲細路又喊又盛咁,真係辛苦過一早一晚逼地鐵。不過空中巴士(Airbus)近日就宣佈會推出首架臥鋪客機,最快於2020年乘客們就有機會瞓住去旅行啦!
Airbus早前宣佈同法國嘅Zodiac Aerospace(卓達宇航)合作推出新款嘅A330型號客機,最大嘅特點係機上有真真正正嘅床舖,而非單純地「可以躺平」嘅座位,咁長途機嘅旅客就可以真真正正地瞓一個好覺。據知整個床舖空間(Sleeping Module)會座落於客機嘅貨艙,並以模組方式安裝,航空公司可以彈性使用。另外要注意嘅係呢個Sleeping Module真係淨係用黎瞓覺,換言之乘客必須先買一個正常座位,再加錢先能夠享用床位。但觀乎其間隔裝修,定價似乎就一定會畀之前新加坡航空推出嘅頭等套房合理。
由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024