{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 29 Jun 2022
【職業考生?】廣東狀元全炫宇連續三年考入北大獎學金穩賺200萬高考為賺錢定升學?

中國地大物博神奇的事每日發生,內地高考成為中國家長最關注的人生舞台。廣東省茂名化州市青島實驗學校一位考生全炫宇今年以694分成為該地區狀元成功考入北大,但原來呢位考生居然已經連續三年成功考入北大?翻查佢2020年就考入北大但就無入學,然後居然放棄學位再轉去湛江市北大附屬實驗學校再重考?第二年又成為狀元考入北大,之後又到化州市青島實驗學校再重考,再代表該學校成為狀元又考上北大,三年間單收學校獎學金就超過200萬,成為一位代表唔同學校出戰高考的職業考生?原來考高考居然有呢種玩法搵到錢?中國真係無奇不有!


大陸真古怪,唔同重點中學為左能夠出產高考狀元,居然可以出錢招收學霸,將考試能力強大的考生以獎學金方式招攬!根據《環球時報》報道,廣東省化州市青島實驗學校發布喜訊,稱該校學生全炫宇係今年的高考中,憑藉694(滿分750分)的高分斬獲茂名市高考狀元,考上北大。不過眼利的網民一睇就發覺有異常!明明上年又係考生全炫宇考入北大!網民開始質疑呢位狀元係「高考雇傭兵」專門為相應的學校出戰高考!甚更有人放料話此子過去3年3度考上北大,狀元獎勵金額累積達200萬元。「今年又被化州青島實驗學校以130萬買回來」。


當然被識破的全炫宇就有唔同故事,話說佢2019年畢業,一心想入清華經管專業,該專業要求全省前20,佢成績未達標,於是選擇再讀重考,第二年考試仍然排全省排名100名以後,錄取左北大醫學部,仍然無去。第三年又考上了北大。佢話佢都唔想!至於佢係咪賺取獎金係唔同學校重考出戰?針對外界質疑呢位學生多次高考為賺取獎學金、屬於「職業考生」等傳聞,化州市教育局紀檢監察室表示,有關部門已成立工作調查。廣東省教育考試院新聞發言人表示,經查核該考生符合招考政策,而廣東政策其實只要有廣東身分證就可以係廣東參加高考。



言下之意,其實呢位學生仲可以去第二個省入學再考!?中國內地對呢位考生職業性引發熱議,更神奇係唯有讀書高的氣氛下,居然有人認為佢作為職業考生係無問題!其中網民觀點係「別人是靠知識賺錢、憑成績賺錢,沒問題」、「知識就是力量」、「有實力就想選擇合適的專業,正常復讀沒問題」、「90%的高中老師都考不過他」。對呢位考生的行徑中國國內普遍認為無問題?相信佢日後仲可以出書同做名師教大家如何應考北大!


Anne Hathaway並唔係想metoo任何人,只係道出當年荷里活嘅風氣,而家大家都知道點樣處理得更好。
hobby
【影視】Anne Hathaway自爆早年試鏡曾被要求與10男接吻:覺得很嘔心
23 Apr 2024
今次預告終於見到Hugh Jackman飾演嘅Wolverine回歸,仲要怒插Deadpool下體!? iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/-2XTD3sfGU4?si=VMXgJHKmgO3zzPU5" title="YouTube video ...
hobby
【MCU】《Deadpool & Wolverine》公開全新預告及海報
23 Apr 2024