{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 14 Jan 2022

雖然農曆新年都未到,但相信一眾情人都已經為左情人節而煩惱。今年晚餐都睇怕都幾難出到街食(不過就慳返唔少),咁不如諗下將啲budget放喺禮物上啦!

Dyson風筒

大部份人對自己出街嘅形象都好著緊,而髮型更加係每日出街前必須整理好嘅地方,所以一個好嘅風筒就必不可少,而Dyson風筒就絕對係送比俸伴侶嘅絕佳選擇。

有別於傳統風筒,Dyson Supersonic™ 風筒每秒測量氣流溫度超過40次,以監測熱風溫度,防止過熱損傷頭髮,有助幫你保護好伴侶啲頭髮,咁樣佢一定會讚你細心!

咁想個伴侶長期保持美肌狀態,咁就梗係唔少得以下產品:

SKII浪漫美肌護膚套裝

專為新會員而設,內附上一張心意卡,除左印上心型圖案外,更寫上「One & Only」,集合神仙水、潔面乳、精華霜及護膚面膜。

如果對方係一個鍾意食嘅伴侶,咁不妨考慮一下以下選擇。

The Cakery 蛋糕

以代表愛情的紅色及粉紅色調,The Cakery今年就推出三款情人節蛋糕,適合情侶們二人共享。其中就包括荔枝紅莓純素千層酥,及另外兩款「傾心蛋糕」,傾斜的心形蛋糕以儼如玫瑰花的忌廉唧花裝飾,造型浪漫優雅。

龍島 LUCULLUS

龍島嘅馬卡龍曲奇及朱古力禮盒,就岩晒鍾意食甜野嘅另一半,其中馬卡龍外酥內軟,有6種口味;朱古力則以乾果、果仁作配搭香濃,充滿法國傳統情懷。

如果想花多少少心思,咁不妨諗下可以訂製的皮革物品,特別係情侶套裝:

本地手造皮革品牌 Hillier Leathercraft

其中就包括: 情侶匙扣套裝、Hillier AirPods Case 皮革套、Hillier 搓手液真皮皮套,睇下大家邊樣有需要啲,一人一個都幾Sweet架。

最後情人節就梗係唔少得以下呢樣啦,幾時都係安全啲好。

日本 SKYN 安全套

日本人氣の選 SKYN iR 安全套一向重視用家舒適度及真實觸感,以創造平衡男女需要的產品為旨。適逢新年,SKYN 推出限量版「出入平安」利是封及水潤系列體驗裝,咁你就可以入定過一個又安全又舒服嘅情人節啦!

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024