{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 16 Feb 2021
【漫畫】日本長青漫畫角色《島耕作》疑似中左新型肺炎病毒?

肺炎疫情下好多日本知名人士相繼中招染疫,不過最近日本網民就相當之關注已屆73歲高齡的日本長青漫畫主角《島耕作》,係最近畫極都唔完的《島耕作》故事最新發展主角疑似失去嗅覺同味覺,作為高齡危險族群,由課長升到顧問的島耕作成功引起關注成為日本網路熱話及新聞焦點,雖然大家都好關心島耕作健康怕佢中招,但已經成功推出去過異世界的《島耕作》,應該可以無縫過渡至臨終島耕作、地獄島耕作甚至投胎島耕作,只要你想得出來,相信都有機會繼續島耕作落去!


日本長壽漫畫《島耕作》系列自從1983年開始連載至今,係日本最長壽漫畫之一,故事講述主角島耕作先生係商場打滾,從「課長」開始一路晉升到現時新連載當中已經成為73歲的企業「顧問」。而《島耕作》系列一向都相當反映社會時事的變化,故此漫畫中世界同現實一樣受到肺炎疫情侵襲。剛於2月10日發售的雜誌「Morning 2021年11號」當中,島耕作先生疑似出現嗅覺與味覺障礙……明明食緊超級辣咖哩卻又覺得味道既不辣又好淡口。

由於嗅覺與味覺障礙係新冠肺炎併其中一種最常見的併發症,故日本網民就引爆熱烈討論島耕作係唔係受到感染中左肺炎!據網民分析島耕作先生最近的生活行動模式,雖然出門會配戴口罩,但依然經常出入狹窄餐廳,又會去包廂同人傾生意……

唔守限聚令週圍去中病毒其實都好合理。唔知劇情發展島耕作先生會唔會過到呢一關?但日本網民已經作出好多大膽的推測和創作,甚至將島耕作的故事超越生死,長寫長有!



因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024
冇Johnny Depp嘅《魔盜王》仲能唔能夠吸引觀眾入場呢?
hobby
【影視】《魔盜王》系列確定重啟!監製:我們不需等待某些演員回歸
27 Mar 2024