{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 31 Jan 2021

中國一年一度嘅春運大遷徙又嚟啦,就算疫情亦都阻止唔到同胞們回鄉之路。不過,因為擔心疫情再一次傳開,所以國家衛健委特別就疫情發出針對春運嘅公告,確保大家回鄉期間可以安心。

衛健委嘅通告就指,想離開所在地回鄉嘅國民,必須持有病毒核酸檢測嘅陰性報告,先會放行,而去到目的地後亦唔需要隔離,希望呢班國民當時唔係假陰性啦。

不過其實都唔使擔心呀,國內已經成功研發疫苗,大家乘乘地去打就去邊都得啦。咁你就錯啦,衛健委嘅通告中並唔包括可以放行打咗疫苗嘅人士,只有持有陰性報告先可以放你走。點解會咁架? 唔通疫苗未穩定? 不過無可能架喎,中間肯定有啲誤會啦。

繼2013年由Josh Brolin及Elizabeth Olsen主演嘅美版《原罪犯》(Oldboy)後,荷里活將再度翻拍呢部經典韓國電影,不過今次會係劇集版。 據外媒《Variety》報導,獅門影業即將翻拍《原罪犯》電視劇集, ...
hobby
【二度翻拍】獅門影業宣布推出《原罪犯》劇集版!原導演朴贊郁擔任監製
19 Apr 2024
啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024