{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 03 Nov 2020
【有壞要換】蘋果公告證實少數 AirPods 存在聲音問題將可免費維修更換

蘋果指小部份 AirPods 用家有聲音問題,例如係吵雜環境、運動或講電話時,出現明顯的爆裂聲、雜音以及主動式降噪失靈,如缺少低音或背景聲增大等,廠方近日公告會提供免費的維修或更換,不過只能夠係 2020 年 10 月前製造的AirPods Pro,唔知大家所用的AirPods Pro有無問題呢?定還是有問題你都唔知覺得小小爆聲怪聲係好正常的事!

 

根據蘋果公告,受影響的 AirPods Pro 會發生兩種聲音問題:一、吵雜環境、運動或講電話時,出現明顯的爆裂聲、雜音;其次,主動式降噪失靈,如缺少低音或背景聲增大。假如閣下 AirPods Pro係2020年10月前出產製造,即絕大部份的用家,而你耳機又有以上提到的問題,咁你就可以去Apple、Apple 授權維修中心的免費維修(左耳、右耳或雙耳)。

 

以下源自蘋果官方公告:

 

選擇下面其中一個維修服務選項以維修您的 AirPods Pro。在進行任何維修服務前,我們會先檢查您的 AirPods Pro,以確認其符合本方案的資格。確認有問題的 AirPods Pro(左耳、右耳或雙耳)將會被更換。AirPods Pro 的充電盒未受影響,將不進行更換。

 

蘋果同時提醒消費者,呢項全球性 Apple 維修方案並不會延長 AirPods Pro 的標準保養範圍:「本方案涵蓋裝置首次零售之後 2 年期間受影響的 AirPods Pro。」。

 

實際上,呢個並非AirPods Pro及蘋果耳機第一次遇到質量問題,1月份時就有用家聲稱係固件更新後導致降噪效果降低。幾個月來,用家一直係向ANC報告靜態和爆裂的聲音及問題,所以今時今日蘋果公司先意識到呢一個重大問題並提供免費維修。當然可以知錯能改又願意免費為大家補返個鑊,蘋果的名譽係至少保得住,相信大家都依然會期待佢最新嘅AirPods新改款會係咩野樣! 



Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024