{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 08 Sep 2020

名導演Ridley Scott一手創立《Alien》並為整個系列奠下基礎,早年亦試圖以《Prometheus》、《Alien: Convenant》兩部前傳作品解構異形起源嘅問題,可惜電影雖然幾好睇,但比起解答問題反而創造出更多問題,坊間評價亦毀譽參半,結果原本計畫嘅前傳第三集依家都未見影。而最近Ridley Scott接受《Forbes》訪問時就指,拍就會拍,但就未必係傳說中嘅前傳第三集啦。

圖片:IMDB

Ridley Scott回答《Forbes》提問時直指,的確係計劃緊新一部《Alien》作品,但「我們曾經推出過《Prometheus》及《Covenant》,但都是徒勞無功 (「reinvent the wheel」),所以是否繼續行那條路令人猶豫。《Prometheus》有一個好開始,但還是會令人問一些基本問題:這些Alien、facehugger、chestburster是不是已經失去動力?是否需要把整個該死的東西重新想過,然後只用那個字延續系列?永遠都是這些基本問題。」

圖片:IMDB

簡單啲黎講,就係《Prometheus》與《Alien: Convenant》嘅失利,令Ridley Scott本人都非常猶豫究竟係硬住頭皮拍落去,定當冇事發生過,搵過另一個角度延續故事。所以《Alien》系列未來都仲有機會有新作,但就未必係《Prometheus》同《Alien: Convenant》嘅續集。至於剩返嗰啲坑呢…睇黎就冇人填啦…

為紀念《機動武鬥傳G高達》播出30周年,官方日前宣布將於今年夏季推出全新外傳以及本篇結局後續故事,並由當年嘅動畫總監督今川泰宏回歸操刀! 1994年播出嘅《機動武鬥傳G高達》講述各個殖民衛星國家為 ...
hobby
【動漫】《機動武鬥傳G高達》宣布今年夏季推出全新故事
24 Apr 2024
MCU本年度唯一一部、而且被外間視為有望幫MCU「撥亂反正」嘅《Deadpool Wolverine》日前公開全新預告,由Hugh Jackman飾演嘅Wolverine終於登場。而近日有媒體人就表示,其實除咗Deadpool及Wolverine之外,電影仲會 ...
hobby
【影視】傳《死侍與狼人》隱藏兩大要角 「他」與「她」將會現身
24 Apr 2024