{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 17 Feb 2020
【No Time to Die】占士邦電影《 007:生死有時》怕怕唔去中國宣傳首映

大疫當道,據稱上海學生可能停課至5月,咁電影院當然也好大機會繼續停業,海內外電影發行面對重大的打擊,原本四月係北京舉辦的環球影業占士邦電影《 007:生死有時》星光熠熠首映禮就因此決定斬欖取消,雖說《 007:生死有時》,但此時此刻實在(No Time to Die),唔去中國百事好,邦〜占士邦點會敵得過炎〜武漢肺炎!呢次大「仆直」的唔單止環球影業007,真人版迪士尼專門為中國人打氣的「花木蘭」同樣大受打擊,真人版花木蘭早前已受多國影迷揚言杯葛,而家4月中國內地肯定無法如期正常上映,對迪士尼來說真係人算不如天算。

中國是電影業的巨大市場,原本是兵家必爭之地,第25部占士邦電影丹尼爾基克(Daniel Craig)主演的《 007:生死有時》(No time to die)本來期望憑住中國市場大可能成為占士邦電影有史以來最高票房作,約好哂4月北京首映巡迴中國宣傳,可惜最後經過評估,環球內部醫生建議不准巡迴演出繼續進行,被逼取消中國之旅。



由於擔心致命的冠狀病毒疫情散播,內地現在約有70,000間電影院已經關閉,除左一直留在中國的三線外地藝人如早前拍片為武漢打氣加油專門模仿“戇豆先生”的英國喜劇演員Nigel Dixon外,其他海外演員包括一大班持外國護照的中國華裔演員,都已離開中國係老遠地球另一邊為祖國打氣。

另一部備受荷里活期待的迪士尼大作仲慘,原本中國可能同時3月27日上映,不過呢個期中國內地肯定無法如期公映,唔知劉亦菲為首慨《花木蘭》一班巨星又會會比007勇敢,繼續前住中國進行宣傳活動,親身去為中國打打氣。



《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024
為紀念《機動武鬥傳G高達》播出30周年,官方日前宣布將於今年夏季推出全新外傳以及本篇結局後續故事,並由當年嘅動畫總監督今川泰宏回歸操刀! 1994年播出嘅《機動武鬥傳G高達》講述各個殖民衛星國家為 ...
hobby
【動漫】《機動武鬥傳G高達》宣布今年夏季推出全新故事
24 Apr 2024