{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 09 Sep 2019
【平價耳機】日本Pioneer推出S3 無線藍芽耳機平靚正

唔知大家去日本旅行會唔會興行電器店或耳機店,日本到處可見日系品牌推出的平價耳機,而且設計有型顏色鮮豔,Onkyo&Pioneer 9月中會推出另一款全新價格便宜的Scene Style系列入耳式藍芽耳機“S3 wireless”,價格只是港幣約370元 (5000日元),以其簡約得來美觀的色彩造型,其實非常值得購入,所以我建議大家去日本玩唔需要帶耳機,去到見到即時入一個即可。平價連續播放25小時可折疊藍芽無線耳機,300幾銀港幣買唔買都好閒,但見到點解唔買?

 

這款全新的Scene Style系列入耳式藍牙耳機S3 wireless。 使用同類產品中最大直徑40mm的驅動單元,如果以聲音計是較偏向聽流行曲,重點是可以重現強大深沉的低音。 其實作為入門款外觀就是造型,特別只是它支援可連續播放長達25小時,並具有快速充電功能,可以使用10小時充電4小時。

 

預計商店價格約為5000日元。 顏色為黑色,灰色,藍色和粉紅色四種,都係大方得體之選,藍芽同樣是新機標淮5.0兼容,支援A2DP,AVRCP,HFP,編碼支援SBC和AAC。 同樣也支援多點連接,可同時連接兩個唔同設備。 配對最多8個單位的裝置。 外殼上有按鈕操作音量,音樂停放和來電等操作。聲音方面,可說不俗,聲音頻帶為10Hz-22kHz。 外殼是可折疊和旋轉的設計,方便上班一族折疊存放耳機入背囊中。 全耳機重量是205克。 配備USB Type-C線連接進行充電。

 

S3無線耳機東京秋葉原的“ONKYO BASE”將於9月11日提前展出有比大家試聽。然後大家就可以係九月中開始係日本買得到最新的Pioneer “S3 wireless”無線耳機,記下型號和款式,行過就買返隻用下,三百幾銀實屬平靚正!

為紀念《機動武鬥傳G高達》播出30周年,官方日前宣布將於今年夏季推出全新外傳以及本篇結局後續故事,並由當年嘅動畫總監督今川泰宏回歸操刀! 1994年播出嘅《機動武鬥傳G高達》講述各個殖民衛星國家為 ...
hobby
【動漫】《機動武鬥傳G高達》宣布今年夏季推出全新故事
24 Apr 2024
MCU本年度唯一一部、而且被外間視為有望幫MCU「撥亂反正」嘅《Deadpool Wolverine》日前公開全新預告,由Hugh Jackman飾演嘅Wolverine終於登場。而近日有媒體人就表示,其實除咗Deadpool及Wolverine之外,電影仲會 ...
hobby
【影視】傳《死侍與狼人》隱藏兩大要角 「他」與「她」將會現身
24 Apr 2024