{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 22 Aug 2019

夾擊可以話係籃球比賽中經常見到嘅針對性防守策略之一,而呢種策略多數會用喺一眾實力較強嘅球員身上,因為可以最大程度上限制佢嘅表現,所以被夾擊嘅球員一定程度上實力已經被對方肯定。不過,日前太陽球星Devin Booker與其他球員進行練習嘅時候,竟然抱怨被夾擊,並引黎不少回響。

從影片中可以睇到,Booker拿球轉身後,並兩名球員進行夾擊,並因此而失掉球權。其後Booker竟然表示:「兄弟,在這種場地就別夾擊吧,我整個賽季被這種方式對遇,我們好好比賽吧!」對於Booker嘅抱怨,作為對手嘅Joakim Noah直接回應:「這是比賽!」

而場外亦引來不少球圈中人回應Booker,其中「大將軍」Gilbert Arenas就表示:「如果你只係想做全明星,咁你被夾擊然後抱怨係可以的,但如果你想成為一名巨星,咁樣就要接受任何時候都應該要被夾擊,反而無被夾擊先覺得奇怪。」

對於夾擊相信Kobe Bryant絕對有話語權,正所謂三夾之內皆空檔,Kobe從來面對夾擊都係非常從容,就算面對對方出動三人夾擊亦都有辦法應對,而巨星就應該係咁樣。如果Booker真係想喺未來成為巨星,就算普通練習都應該要接受任何挑戰,而唔係抱怨。

近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024