{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 29 Jul 2019
【大量花絮】《復仇者聯盟:終局之戰》下月要推出4K藍光碟珍藏版了

相信呢個是我地講《復仇者聯盟:終局之戰》的最後一次,因為這一年來寫到自己都驚,不過最後一寫是基於Marvel 11年的鋪陳,話咁快就要推出4K藍光碟,8月底Marvel就要搶攻影音迷,而且除左重溫電影,隻4K藍光碟內仲有好多花絮收錄包括緬懷stan Lee,Ironman、美國隊長、Black Widow,肥雷神、The Russo Brothers,Marvel女性力量、導演講解等等好多特有戲院都睇唔到的內容,當然還有神級剪接的超級刪減畫面,包括最後一戰所有英雄單膝下跪致敬場面,老實,這是Marvel迷必買的4K藍光大作,但我有點兒唔鐘意佢行銷的方式。八月尾香港朋友仲有心機睇就買來收藏吧!

 

據官方聲稱《復仇者聯盟:終局之戰》的online版、藍光碟和DVD即將上市,marvel仲開始陸續公開相關內容預告。《復仇者聯盟:終局之戰》唔駛多介紹吧,電影本身就超過3小時,加埋好多幕後花絮,睇成日都睇唔完,所以呢套碟抵買。除左有之前騙大家再入場重新上映的NG影片,這次Marvel仲公開其他的幕後花絮和彩蛋,當中還有電影中最感人的那一幕,後來無將呢幕剪入戲院版的刪減場面,所有英雄單膝下跪致敬鐵甲奇俠的悲壯場景......

 

 

據知這次的收錄內容,唔同版本居然還有唔同,數碼Online版串流獨家享有一段美國隊長與Peggy之間的關係探討幕後影片「Steve and Peggy: One Last Dance」

 《想睇呢段就要課金買數碼版本先獨家有得睇》美國隊長的 One Last Dance花絮

而完整的藍光版的花絮則包括

-緬懷史丹李(Remembering Stan Lee)

 

 

 

 

 

-設立主軸:小勞勃道尼在《鐵甲奇俠》第一集面試的故事(Setting The Tone: Casting Robert Downey Jr.)

 

 

 

 

 

-不受時空制制的男人:創造美國隊長(A Man Out of Time: Creating Captain America)

 

 

 

 

 

-黑寡婦:不惜代價(Black Widow: Whatever It Takes)

 

 

 

 

 

-羅素兄弟:通往終局之戰的旅程(The Russo Brothers: Journey to Endgame)

 《買碟先睇到》

 

 

-MCU的女人們(The Women of the MCU)

 

 

 

 

 

-肥宅雷神(Bro Thor)

 

 

 

 

 

-導演兄弟的前瞻介紹(Visionary Intro )

 《買碟先睇到》

 

 

-導演與編劇隨片講評

 《買碟先睇到》

 

 

仲有-六段刪減畫面

 

戰場上向ironman最後致敬 

NG片段

 

實在太精彩力,其實我真心好想睇!

注意:過去版的嘉魔娜正式逃走左將出現在之後MCU

Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024