{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 17 Apr 2019

美國波士頓馬拉松係世界六大馬拉松之一,但要跑係就要經過抽籤,而呢個賽事嘅中籤率極低,所以係唔少跑手都非常希望可以參加及完成嘅賽事。不過近日就有國內網友非常唔知醜咁公開表示自己報左名,但結果原來係搵人代跑。

據消息指,該名國內女網友表示:「謝謝大蜜小姐幫我跑了波馬(波士頓馬拉松),雖然遺憾沒去跑,但你們幫我混了獎牌買了美美的裝備和跑鞋,感動不要不要的。6大獎牌就差倫敦了。」睇完佢寫嘅說話,真係好令人感動,佢嘅朋友實在唔話得,無左佢真係拎唔到塊完賽獎牌。而以上呢位「代跑」選手嘅號碼牌為「11204」,完成時間為5小時41分28秒,真係犀利!

據知今次波士頓馬拉松,中國大陸及港澳台地區一共有951名選手參賽,而成功跑畢賽事嘅則有842人,完成比例相當唔錯。

而其實早喺波馬舉行前一個月,就有傳聞指大會發現多達90多名內地選手參賽資格造假,但最終有否進一步行動則未有公開。

其實內地造假情況不斷,如今連為左跑馬拉松都要造假,甚至唔係真係自己跑,而搵人代跑為自己嘅賽跑履歷造假,仲要不知廉恥,實在係令人難以理解。

近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024