{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 18 Apr 2019
【日系中國戰國大片】日本漫畫《戰國英雄》真人版電影獨有日式戰國情懷

大家都可能是玩三國誌或三國無雙長大,對於日本式的假想歷史,大家都玩慣玩熟,甚至玩出一種情懷出來,因此當我見到日本大熱戰爭漫畫《戰國英雄》(又有人稱為王者天下)(日語:キングダム)拍成真人版電影之後,就有一種好想睇的衝動,睇完預告更深信—點只有日本人才可將將古戰國的人物造型,尤其是女人,拍到咁絕美,你睇下女主色長澤雅美打仗殺敵的美感同動作,唔好同我講中國歷史同正確服飾,話明架空歷史,睇女算吧啦!唔知點解睇完女中豪傑版的《戰國英雄》預告,我有一個大膽的想法………….

 

《戰國英雄》純粹長澤雅美的預告

4月19日日本就會上映最新的《戰國英雄》真人版電影,《戰國英雄》是以中國春秋戰國時代為背景,命途曲折的秦國太子政在年幼時偶然遇上熱血少年阿信,機緣巧合下結拜為好兄弟,二人即日後的秦始王和大將軍李信。故事講述主角李信一心以大將軍為目標,努力練武和學習兵法,在遇上立志要統一六國的贏政後,便誓死效忠為對方出生入死。其後李信跟隨被稱為秦國怪鳥的超強人物王騎出征,經過平息王弟成蟜的內亂、跟趙國三大天廉頗及李牧等人打仗,李信慢慢繼承了王騎的意志,向住大將軍之位進發!漫畫就好好睇,不過電影就先睇左畫面同長澤雅美揮刀殺敵先啦!

 

我地成日講話合拍片,原來《戰國英雄》嚴格來講都算係中日合拍電影,早前兩個小孩子的2016年的短片是在浙江橫店影視城所拍,這回真人電影也是在中國拍攝,當然要拍出大型戰爭片千軍萬馬的鏡頭,呢個世界再無其他地方像中國大陸咁大搵到咁多人。而且故事本身就係中國古代歷史,在中國拍攝是合情合理。

 

假如呢部作品能夠定日期係香港上映,我個人絕對有興趣入場!

呢套《戰國英雄》真人版電影由佐藤信介擔任監督,黒岩勉、佐藤信介及原作者原泰久負責劇本;演員方面,主角「李信」、秦王「嬴政」分別由山崎賢人同吉澤亮飾演,隱藏女性身分嘅山地住民「梟鳴」末裔「河了貂」會由橋本環奈飾演;秦國六大將軍最後一人「王騎」由大澤隆夫飾演;王騎軍嘅副官「騰」由要潤飾演;嬴政嘅心腹兼教師「昌文君」由高嶋政宏飾演;昌文君副官「壁」由満島真之介飾演;戴著恐怖面具嘅山之國大王「楊端和」由長澤正美飾演;贏政嘅弟弟「成蟜」則由本郷奏多飾演。

近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024