{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 15 Feb 2019
【期待笑片】Anne Hathaway加「Fat Amy」Rebel Wilson拍檔《圓美大盜》騙男人錢

早兩日出左一段相當爆笑好睇電影新作預告,是來自大牌天后Anne Hathaway和近期熱爆搞笑「Fat Amy」Rebel Wilson的拍檔新電影《The Hustle》《圓美大盜》的預告片,單就呢兩人的爆笑組合同搞笑的電影劇情,呢套《圓美大盜》相當有睇頭,兩個騙徒一肥一美,目的是埋有錢佬堆騙財搵食,反正有肥妹Fat Amy就自然有笑料,今年五月呢套笑片值得期待。

 

相信呢套電影最大的賣點就係兩個人,一個Anne Hathaway,做老千已經是熟手技工《Ocean’s 8》中已出動過,今回搭上新手肥妹老千「Fat Amy」Rebel Wilson ,要教佢如何千富豪,呢條「屎」橋一聽就知是屎上腦,不過兩人的化學作用應該唔錯,兩種不一樣的喜感交織出幾很好笑的合作。

 預告中可見肥妹搞笑連連,加上Anne Hathaway成熟美艷但唔知做咩口音特濃配搭英式口音

 

《The Hustle圓美大盜》其實是根據舊作再行改篇,佢的藍本取自1988年播映的喜劇電影《 Dirty Rotten Scoundrels /偷心大少》,描述以欺騙富婆感情維生的兩名老千,因為鎖定相同目標而互相較量,最後的劇情發展卻漸漸失控。不過其實呢類的故事老生常談,無咩值得參照,時下求其搵隊《愛回家》團隊創作到幾打呢類劇本啦!所以當一套新劇睇就可以,重點還是故事搞笑位度得如何,兩個笑匠搞笑度夠唔夠照!!《The Hustle》自然就是女版《Dirty Rotten Scoundrels》,由 Anne Hathaway 和 Rebel Wilson 兩位外型差天共地,但帶住兩種喜感女星相偕演出,精彩火花可期。預告就ok爆笑

 

 

 

 

又講下發佈預告的玩法都落足心思,今次呢部笑作宣傳電影的方式都極富幽默感,早前,Anne 率先在個人的IG帳號搞大龍鳳上傳電影海報,並點名肥妹問:「請問我們可以上傳預告嗎?」,肥妹Rebel 馬上回覆「我有一個關於預告發佈的計畫,但可以請你明天到法國南部來商量嗎?」,跟住就到反串扮女人出各的的 IG 紅人 Branden miller馬上以他的虛構角色 Joanne The Scammer 搭傘回覆:「有騙局的地方,就有計畫。」

 

之後Anne 就上傳了  Joanne The Scammer 為《The Hustle》拍攝的前導預告,內容是Joanne無里頭出動,靜靜潛入大樓中偷走《The Hustle》的預告大片膠卷,並寫下「一定要幫我姐妹們搞掂《The Hustle》的預告,不如有人話,只幫女人,只騙男人。」

 

大家對呢兩個女星有興奮就睇睇預告,留意映期,我個人就對《The Hustle》感到非常期待(雖然感覺是爛爛地的搞笑片)。

Anne Hathaway並唔係想metoo任何人,只係道出當年荷里活嘅風氣,而家大家都知道點樣處理得更好。
hobby
【影視】Anne Hathaway自爆早年試鏡曾被要求與10男接吻:覺得很嘔心
23 Apr 2024
今次預告終於見到Hugh Jackman飾演嘅Wolverine回歸,仲要怒插Deadpool下體!? iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/-2XTD3sfGU4?si=VMXgJHKmgO3zzPU5" title="YouTube video ...
hobby
【MCU】《Deadpool & Wolverine》公開全新預告及海報
23 Apr 2024