{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 15 Feb 2019

2019年NBA全明星週末即將黎到,入樽賽、全明星賽預計都係最多球迷期待的。不過,相比過往的賽事,近年嘅入樽賽及明星賽都越來越多負評,除左Zach LaVine及Aaron Gordon嘅入樽對決較為令人印象深刻之外,其餘都沒有太多經典時刻。

而講起入樽賽,大家第一時間都一定會諗起2000年個一屆,因為呢一屆就係被譽為NBA歷史最精彩嘅入樽賽,「半人半神」Vince Carter以多個令人目定口呆嘅入樽,表演式咁完美奪得冠軍。

對於現在嘅入樽賽難以令人引起興趣,Carter又會想點樣改革呢項賽事呢?

Carter:「我會回歸基本,就好似街波一樣。一個人出去入樽,到下一個,然後逐個去。現在入樽賽中的道具我覺得有點被高估了,就向世人展示你的入樽技術,唔需要加入道具或勞煩你嘅隊友去幫你的。」

「出去,然後只要將個波扔出去,然後就係你嘅表演時間,完成你嘅入樽,這就是入樽賽起源嘅方式。」

雖然Carter好似講得好容易,但又有幾多人可以好似佢咁將入樽完美結合力與美呢?所以佢先可以成為入樽嘅代名詞囉。

近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024