{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 15 Oct 2018

美斯作為世界最佳足球員之一,佢喺巴塞隆拿基本上已經獲得一切可得嘅榮譽,但可惜嘅係國家隊層面卻未能複製巴塞嘅成功,阿根廷喺佢嘅帶領下基本於大賽冠軍無緣,岩岩嘅俄羅斯世界盃16強出局表現令唔少球迷相當失望。

經歷今年嘅世界盃後,美斯目前為止暫沒有被征召參加國家隊嘅比賽,一方面係希望國家隊擺脫美斯依賴症,另一方面希望可以比美斯無論身心靈都抖一抖。

而作為阿根廷史上最偉大的球員,馬勒當拿日前接受訪問時直言:「美斯並不是一名領袖!」

「要一位在比賽前需要去20次廁所的球員成為一名領袖,這是浪費時間的。」

「在與球員及教練傾談前,他只在玩PlayStation,然後你走上場就想成為一名領袖?」

「他與C朗拿度都是世界最佳球員,但他不是一名領袖。」

「不要再要求美斯成為救世主,在巴塞隆拿他是美斯,但在阿根廷他是另一個美斯。」

「他必須拎走佢作為領袖的身份,佢先可以做番自己。」

31歲嘅美斯,曾經與世界盃冠軍非常接近,2014年巴西世界盃,美斯帶領阿根廷殺入決賽,但最於卻不敵德國飲恨僅奪得亞軍。而到左今年,阿根廷雖然喺小組賽最後一場成功打入16強,但面對最終奪得冠軍嘅法國,阿根廷以3:4落敗。

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024