{ SKIP }
文:米  圖:互聯網
POSTED ON 22 Oct 2018

《涼宮春日的憂鬱》係日本作家谷川流所創作嘅輕小說《涼宮春日的物語》系列中第一部作品,由伊東雜音擔任小說插畫,並於2003年7月6日開始由角川Sneaker文庫發行。因為《涼宮春日的憂鬱》實在太受歡迎,所以後來被改編為電視動畫、漫畫、遊戲、電影動畫等等。而《涼宮春日的憂鬱》內容主要係講述以涼宮春日為中心嘅SOS團及成員嘅冒險故事。雖然作品非常受歡迎,但隨著作者谷川流無愈來愈冇感覺寫落去,故事亦都遭到停刊。可能本身粉絲以為再冇機會可以睇到《涼宮春日的憂鬱》嘅新作,但天無絕人之路,時隔5年,谷川流再有新消息,就係公布會為《涼宮春日的憂鬱》帶來新作,並名為《七不思議オーバータイム》(七不思議Overtime)!兼且要刊登喺2011年已休刊嘅輕小說雜誌《The Sneaker》上,成件事真係不可思議喇!

角川Sneaker文庫早排就宣布,《涼宮春日的憂鬱》將會喺10月31日發表原稿120頁嘅短篇新作《七不思議Overtime》,並刊載於輕小說雜誌《The Sneaker》上!雖然《The Sneaker》一早喺2011年宣布休刊,但為咗紀念Sneaker文庫30週年,所以角川Sneaker文庫今次特登畀《The Sneaker》限定復活一期!過咗就冇架喇!

而呢期限定復活版嘅《The Sneaker》除咗會刊登《涼宮春日的憂鬱》以外,仲會有《羅德斯島戰記》同埋《為美好的世界獻上祝福》特輯,認真令人期待呀!

為紀念《機動武鬥傳G高達》播出30周年,官方日前宣布將於今年夏季推出全新外傳以及本篇結局後續故事,並由當年嘅動畫總監督今川泰宏回歸操刀! 1994年播出嘅《機動武鬥傳G高達》講述各個殖民衛星國家為 ...
hobby
【動漫】《機動武鬥傳G高達》宣布今年夏季推出全新故事
24 Apr 2024
MCU本年度唯一一部、而且被外間視為有望幫MCU「撥亂反正」嘅《Deadpool Wolverine》日前公開全新預告,由Hugh Jackman飾演嘅Wolverine終於登場。而近日有媒體人就表示,其實除咗Deadpool及Wolverine之外,電影仲會 ...
hobby
【影視】傳《死侍與狼人》隱藏兩大要角 「他」與「她」將會現身
24 Apr 2024