{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 09 Oct 2018
史前巨頭Nokia推新一代無線耳機功能只是防水續航力和識震動
諾基亞Nokia的手機唔知你有無經歷使用過,夠年資可能你會好深印像,過去有一段不短的時期,一代手機霸主曾經好像恐龍咁係地球上爭霸,當時人人家庭總有一個人用nokia手機,而且nokia手機係不敗身係唔會輕易跌爛也唔駛落咩保護貼同保護套,全身掛滿nokia電話即成避彈衣也。講得太遠,總之nokia已返來了,起碼佢自己想回到主戰場。但我想介紹的反而是副戰線,佢地新出的耳機產品

諾基亞推出左兩款最新型號的無線耳機包括名為True Wireless Earbuds無線耳機和Nokia Pro Wireless Earphones頸帶無線耳機,為用戶提供不同的選擇。廠方特別想以其無線耳機配合自家最新款式諾基亞7.1智能手機。不過老實講nokia新一代智能電話除左懷舊睇唔到有咩突圍而出的魔力,即使減價同內地品牌頂爛市都係困難重重,反而耳機還值得一次機會睇睇。

剛於日前的發佈會中在推出最新的諾基亞7.1 M 字額智能手機後,唯一令人關注的重點是手機還配備了兩種型號的無線耳機,包括True Wireless Earbuds和Nokia Pro Wireless Earphones。

其中最引人注目的是True Wireless Earbuds耳機,標誌著諾基亞想進入當下這個龐大的耳機市場。根據該公司提供的信息,True Wireless Earbuds的使用時間為3.5小時,配合其充電盒可充電3次。廠方仲特別介紹True True Earbuds具防水設計,可以於在各種條件下使用。

True Wireless Earbuds係現今最多廠商推出的「豆式耳機」,從nokia提供的資料來睇其實都睇唔到有咩特點出色的地方,唯一設計連的長條放置連充電盒可提供不斷充電的便捷性,讓續航力變得非常強大。

另一款的Pro Wireless則是一款10小時備用跑步的頸帶無線耳機。耳機配有震動摩打電機,可在接到來電通話時振動。

價錢來講Nokia True Wireless Earbuds,和掛頸式的藍牙耳機 Nokia Pro Wireless Earphones,兩者的定價算有少少驚喜,分別為 €129 及 €69(港幣約 $1,163 及 $622)。話貴唔貴如果唔想用蘋果的朋友都多個選擇,但面對龐大海量的對手其實都好難十分看好。

Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024