{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 05 Apr 2018

火箭今季打出近年前所未見嘅出色表現,目前正壓倒勇士排名聯盟第一,喺進攻端接近無解嘅James Harden固然係功臣,但係亦都唔可以忽略喺防守端作出貢獻嘅球員,其中防守悍將PJ Tucker絕對係不可或缺嘅球員之一。

去年夏天與火箭簽下一份4年價值接近3200萬美元嘅Tucker,現年32歲,過去一直都是綠業型球員。而今季,Tucker交出嘅數據大慨平均為6分5籃板1抄截,是一名不太起眼的球員。不過,如果你去訪問一班NBA球星,大家可能都會答你Tucker其實絕對係帝皇級嘅存在,講緊嘅唔係比賽而係波鞋,因為佢嘅綽號就係「NBA波鞋皇帝」。
Tucker與其他NBA球員嘅分別,在於佢每一場比賽都會穿上唔同嘅波鞋,而部份就更加係非常罕見的,喺市場上根本難以搵得到。
大家唔好誤會以上講嘅波鞋只係普通嘅罕見,Tucker擁有嘅波鞋甚至係一啲超級收藏家都未必能夠入手嘅鞋種。其中Tucker就分享佢當年效力太陽嘅期間,與黃蜂的一場比賽入面,佢正著起Shawn Marion Air Jordan 5s呢對波鞋比賽,其後「籃球之神」Michael Jordan本人竟然親自問佢係邊度得到呢對鞋。試想想作為Air Jordan嘅話事人,竟然要問對方邊度得到呢對鞋都真係幾誇張。
另外,Tucker又分享自己與Chris Paul的一段對話,要知道CP3對Air Jordan嘅波鞋非常著迷,但有一次Tucker向CP3分享自己擁有的一對Derek Jeter Jordan 11s,竟然可以令CP3本人瘋狂,可想而知呢對波鞋究竟有幾罕見。
而日前Tucker接受媒體訪問後,由於他們身在一家波鞋店中,所以Tucker臨走前就豪購多款波鞋,最終一共花費了超過$16000美元,亦即係超過12萬港元,果然波鞋皇帝真係名不虛傳!
由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024