{ SKIP }

POSTED ON 11 Nov 2022

張振朗近年不單止事業得意,早前更有報導話佢坐擁名車、名錶,加上去年為拍劇練出一身肌肉,簡直就係男人公敵…I mean人生贏家。不過日前佢為健康保健品拍攝廣告時,就坦承體力的確有隨年齡增長而下降,而要Keep住狀態應付生活嘅挑戰,佢就決定用養車嘅心態黎養好自己嘅身體。

愛車嘅張振朗,同樣用車去比喻自己嘅身體狀況。佢話平時經常要長時間拍攝,兼且日夜顛倒,本身就需要大量體力,副「偈」已經用到好盡。但就如同一般打工仔,如果想去玩車、做Gym,享受「Me Time」,佢一樣要等到收工之後先有時間,仲未計返到屋企佢一樣要做家務,所以如何保持精神活力就變得相當重要。

其實就如車需要定期保養先可以行得順一樣,身體都需要定期「維護」先可以保持最佳狀態,keep住極致Energy同活力。而維特健靈五色靈芝,一粒就有齊五類六種靈芝 ,當中赤芝護心益氣、青芝養肝明目、黃芝補脾及平衡腸道微生態、 白芝強肺止咳、黑芝補腦保腎及紫芝抗疲勞,一次過補足心肝脾肺腎 。只要每日食2粒五色靈芝幫身體撻著細胞引擎,越忙越young!越有活力!幫你全方位強健體魄。而且簡單、方便、快捷,最啱追求效率嘅男士!

不過比起佢平時食咩黎維持身體,我諗大家就更想知道佢係咪如報導一樣擁有咁多名錶名車啦!

了解更多:https://bit.ly/3tiC5ju

資料由客戶提供

相片來源:@owencheung (Instagram)

如果直接用130萬嚟追女仔,會唔會更有效率呢?
healthandfitness
【值得嗎?】165cm美國男因識唔到女友 豪花130萬做手術增高13cm
14 Apr 2023
日本女電競選手たぬかな,去年因為嘲諷「矮人冇人權」而被封殺,今年初復出後又指「矮人小器又暴燥」再次炎上。不過近日一個研究就發現,原來身高真係同一個人嘅心理健康有關,而且矮人的確會更傾向擁有「黑暗人格」 ...
healthandfitness
【研究】美國研究指矮人更易擁有「黑暗人格」
06 Mar 2023