{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 05 May 2021

香港人對「飲茶」絕不陌生,但話就話係「飲茶」,「茶」本身卻從來都唔係大家去飲茶嘅重點,絕大部份人都係為咗啲點心而去。近來開設於中環娛樂行嘅「福和雍」就決定「撥亂反正」,雖然都有提供名廚主理嘅精緻點心,但茶先係主角。

茶館以英治時期香港開埠之初的「買辦文化」為主題,簡單黎講就即係「半唐番」,以西式優雅氣質配上港式生活習慣。作為茶館,福和雍主打嘅係來自不同地區的靚茶,當中包括白毫銀針、鳳凰單樅,來自雲南西雙版納布朗山的老曼峨,以及布朗宮廷熟茶等等,還有著名大吉嶺紅茶的始祖,來自中國武夷山的正山小種,就連香港人飲慣的黑茶、紅茶、白茶、烏龍茶都係用上優質茶葉,令大家重新認識茶味。

飲靚茶當然要配返個靚杯,茶館內嘅茶具、餐具都係由有近百年歷史的香港老品牌「粵東磁廠」所製,而且係用上麥理浩夫人當年訂製的「督花」,將港式優雅進行到底——用黎打卡都係一個唔錯嘅選擇。

韭菜炸蟹盒

鳳眼餃

下午茶

雖然福和雍主打「一盎」靚茶,但「兩件」點心亦非馬虎了事。茶館請來前福臨門老師傅,國福樓點心部主管黃志生師傅親自主理,提供「韭菜炸蟹盒」、坊間少見嘅「鳳眼餃」、「蛋黃千層糕」等特色點心。更有參考英式下午茶的咸甜糕點點心套餐,食客更可嘗試親手沏茶。

另外福和雍亦有開設「福和雍 洋莊茶號」,販售茶館內的茶葉及「粵東磁廠」瓷器。

《福和雍 點心茶館》

開幕日期:2021年4月5日

營業時段:早上11時至晚上8時

《福和雍 洋莊茶號》

開幕日期:2021年6月

地址:中環皇后大道中30號娛樂行2樓

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023