{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 03 Sep 2020

杯麵對香港人黎講,大多係睇波、宵夜、或者懶到唔想煮、唔想落街買連外賣都唔想叫時嘅選擇;但對充滿危機感嘅日本人黎講,就更加多出一層「緊急糧食」嘅意義。所以日本日清最新就推出一個自動補貨嘅「杯麵求生包」,以確保屋企永遠都有啲緊急糧食存在。

截圖自日本日清官網

所謂「自動補貨杯麵求生包」,其實係一個月費服務。首先畀13,000Yen (約HK$950),你就會獲得一個入面包含九個不同味道杯麵、Gas爐、Gas罐、水、煲、手套、三用求生燈嘅大箱,然後每隔三個月畀多2,000Yen (約HK$145) 佢就會送多九個自選味道杯麵去你屋企。個邏輯係每次新貨到達,你就可以食咗上一次補貨嘅杯面,屋企又永遠都會有九個新杯麵作緊急糧食。而且個箱有背帶可以揹上身,亦可以當櫈坐,有咩事擸起佢就走都非常方便。

截圖自日本日清官網

對香港人黎講,就應該冇咩走難嘅需要 (唔係香港唔會走難,係就算有難你都冇地方走),但假若有人定時送杯麵黎唔使自己買,咁好似都幾方便呀?

資料來源:日清
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023