{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 14 Jun 2019
用一句「牛乜乜」,就知道呢間新店專食日式牛串燒,我諗有機會除咗「牛歡喜」之外,牛嘅各個部位可能都有得食,牛骨髓、牛沙瓜、牛橫隔膜、牛草肚、牛膀、牛心管等等等,再者係串燒店,自然有酒,飲嘅係麥同大米釀製嘅日本燒酎,大家呢兩日稍作休息,星期日又喺銅鑼灣見。
不過真心,呢一刻只能寄望局勢開始明朗,如果唔係我介紹新食店俾你都無意思。希望過兩日有好消息,大家到時嗒得杯落。
呢間剛登陸銅鑼灣嘅「牛惣居酎屋」,有別於一般以雞肉為主的串燒店,打正旗號「日式牛串燒專門店」,除了提供多款不同部位的牛肉串燒及以牛為主題的料理之外,更有市面少見的牛内臟串燒,睇睇menu,如牛骨髓、牛沙瓜、牛橫隔膜、牛肺 、牛草肚、牛膀、牛心管、牛心、牛肝等,食得超級刁鑽,我諗除咗牛歡喜(你靜靜雞問可能有)之外都應該齊晒。
牛串燒拼盤
(左起) 牛肺、牛草肚、牛膀、牛心管、牛心、牛骨髓

(左起) 油封沙甸魚牛脂卷、車厘茄牛脂卷、蕃茄玉子牛肉卷、芝士牛肉卷、秋葵牛肉卷、萵筍牛肉卷、法蔥牛肉卷、蘆筍牛脂卷、茄子牛肉卷、荷蘭菇牛脂卷、馬蹄牛肉卷、直菇牛脂卷

店家仲特別設計了12款牛肉日本產的和牛脂與蔬菜的卷物,全部以鹽燒方式烹調。表層的牛肉燒得焦黃,牛脂充分滲透至各種食材之中,一啖吃到來自牛肉的醇香以及油脂的豐潤,更可嘗到蔬菜的多汁與甘甜,中和牛脂的油膩感。
蜜糖芥辣橫隔肌、Wasabi橫隔肌、黑燒橫隔肌、蒜香橫隔肌
一杯冰涼的燒酎絕對是牛串燒的最佳配搭!牛惣居酎屋另一注目點便是豐富的燒酎酒藏,除了有一般使用麥及大米釀製的燒酎之外,更提供特別口味如以南瓜、青椒、芝麻、向日葵、荷葉等意想不到的食材釀製的燒酎,及其他多種期間限定的特別版燒酎,如北斗之拳聯乘佐賀光武酒造場推出的聯名燒酎。日籍料理達人兼合資格燒酎唎酒師Kei San更親自擔任「牛惣居酎屋」燒酎監製,誠意推介各種美味又多變化的燒酎,大家可交流及豐富對燒酎的認識。

牛惣居酎屋


地址:銅鑼灣登龍街28號永光中心22樓

電話:2682 3302

營業時間:6:00pm – 1:00am



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023