{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 23 Nov 2018

應該近期熱門嘅餐廳,當然係連奧巴馬都撐嘅美國漢堡店Five Guys,剛在灣仔開店,日日條龍長到__,好食到咁咩?




美國兩間漢堡店,由紐約鬥到香港,Five Guys由5月講到依家,在油麻地開pop up store 免費派包,都係為咗試水溫,當然啦,名牌效應又有免費包食,人頭湧湧,不過反而係對家先到埗,唔緊要,好味的漢堡值得等待,今個星期,Five Guys終於在灣仔開設第一間亞洲分店。

與其說Five Guys走復古old school 路線,不如話佢一直保持懷舊,簡單的紅白雙配色,由招牌到瓷磚風格座,屬最經典一類「老美式」風格的美式漢堡店。


Five Guys 唔算耐歷史,1986年開幕,風格都維持簡約樸實。同其他漢堡店最大嘅唔同,店裡沒有冷藏櫃也沒有微波爐,所有漢堡包及薯條都是每天新鮮即場炮製的。

 



 

麵包是Five Guys的專有產品,在本地麵包店烤焗而成。薯條每天新鮮切成,浸除澱粉後於沒有膽固醇的純淨100%花生油炸兩次,令外部鬆脆而內裡有薯蓉的鬆軟口感,這亦是Five Guys薯條聞名之處。

Five Guys 香港分店
地址:香港灣仔莊士敦道60號
營業時間:11:00am - 10:00pm
電話:3618 9122
網址:http://www.fiveguys.com.hk

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023