{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 30 Jul 2015
搭地鐵,最緊要就當然係「緊握扶手」啦,但如果你係一路搭地鐵,一路睇MenClub,我就強烈建議你緊握自己部電話,唔係一陣畀以下呢個女仔震跌你部電話就唔好啦!



#撮影 #3チャプター目 #沖縄 #裸にパーカー #shooting #makeup #Okinawa

Shibuya Yuri 渋谷ゆり グラビアアイドル(@shibuya_yuri)張貼的影片 於 張貼



係咪震到你個心仔都震埋一份呢?呢個會拍低自己個胸喺上地鐵站樓梯時點震法嘅,係今年26歲嘅渋谷ゆり,乃係一位寫真女優(唔係AV呀下)。曾經做過賽車女郎嘅佢,憑住163cm、35G/23/34嘅驕人身材輾轉加入寫真界,由2012年開始出過三隻寫真DVD,上年仲曾經以「現役青山學院大學生的胸部」登上過《Young Magazine》添!睇落好似有啲料到呀可?



但又容許文青提提你,一個知名嘅寫真女優(例如星名美津紀),基本上係每三個月出一隻寫真DVD,即係一年都有四隻,而渋谷ゆり係三年三隻。換言之,除非喺Instagram大大隻字寫住自己係寫真女優嘅佢志不在此,否則就係佢人氣唔夠,所以出唔到咁多隻。但冇理由呀?雖然佢唔係十八廿二,塊面都有些少老態,但你睇佢Instagram搏到咁,就連之前《週刊Playboy》都話佢係「不能不Follow嘅Instagram女星」,冇理由冇人氣架。




或者等文青大膽估計,寫真女優其實只係一個幌子。渋谷ゆり嘅真正目的一定係用佢嘅暴力身材征服中國大陸嘅好男兒!因為佢近排仲好努力咁學緊中文,早排仲開咗微博--不過到今時今日都係得83個粉絲,真係文青都多過佢咁解囉……

渋谷ゆり on Instagram

渋谷ゆり on facebook

渋谷ゆり on Weibo

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024