{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 17 Apr 2024

近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫——粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份人嘅整個人生進程;同時「MK妹」亦唔係香港獨有,事實上日本亦有類似嘅女仔。好似今晚要同大家介紹呢位「まぁみ」,就係個無論打扮定人生,都有如教科書式「MK妹」嘅美女啦。

現年22歲嘅「まぁみ」本名「小田 愛実」。身為泰日混血兒,出身於日本茨城縣嘅佢,自細就鍾意所謂嘅「Gal系」(當係日本版MK妹啦)打扮,更於高中生時期,就已經成為日本著名Gal系雜誌《egg》嘅模特兒。2018年出演(又係)Abema TV製作嘅高中生戀愛綜藝《恋する♥週末ホームステイ》而爆紅,畢業後再成為另一本著名Gal系雜誌《nuts》嘅專屬模特兒,加上佢自己個IG都有超過廿萬Followers,人氣、事業都可謂蒸蒸日上。

但你記得嗎?廣義嘅「MK妹」係包埋人生進程!而「まぁみ」嘅人生就直頭係非常刻板印象嘅「MK妹」。話說佢於2021年9月,即係佢自己廿歲生日冇耐,就對外公佈有喜,同年12月8日就誕下一子——順帶一提,日本係於2022年先將成年年齡調低至20歲——然後於2022年11月,即係個仔都未夠一歲,佢就表示兒子出生後冇耐就離咗婚,目前正獨力養大兒子。換言之,佢好可能係於一年多少少嘅時間內,就完成結婚、生仔、離婚三部曲。

不過又咁講,佢黎緊7月先23歲,真係大把青春。而且大家睇相都能夠感受到佢嘅吸引力,話唔定好快有第二春呢!

IG:maaaami79

拍寫真係唔少日本女星進入娛樂圈嘅契機、跳板,所以當佢哋累積到足夠人氣之後,唔少都會直接「寫真引退」,轉去做演員或者節目藝人。不過近年就興起一陣「回鍋熱」,唔少於2010年代出道、已經遠離寫真多年嘅女星,都 ...
girls
【深夜】出道十週年回到原點 「筧美和子」新寫真「零P圖」展真實樣貌
29 Apr 2024
大部份幕前工作,其實都係向大眾賣緊一個「幻想」,尤其係「偶像」類嘅幕前工作,就更加要營造一個「我屬於你(哋)」嘅感覺先可以留住Fans。亦正因如此,萬一偶像被爆有(疑似)緋聞,輕則事業受挫,重則就被團體處 ...
girls
【深夜】與Fans私交被退團 校服美女「石井優希」再出發
29 Apr 2024