{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 17 Nov 2022

近排睇咗個研究,指出因為人類嘅本能反應,所以不論男女,只要覺得肚餓嘅時候,就會更傾向被身材豐滿嘅異性所吸引。我就唔知大家睇緊呢篇文嗰陣餓唔餓,但我就幾有信心今晚要介紹呢位「草野綾」,無論係被人影嘅相,定係佢自己影嘅相,都一定會令大家流哂口水呀!

現年28歲嘅草野綾,早於5、6 年前就於原宿街頭被星探發掘而加入寫真界,2017年推出首隻寫真DVD之後,每年都出到一、兩隻寫真,算係發展頗為穩定嘅寫真女星。而佢嘅最大賣點,就係佢162cm嘅身高,配上34G嘅傲人上圍,而且睇相都能夠感受到嗰份柔軟兼且滑溜嘅沉重感,難怪佢出道後就以「最高級的西瓜杯 (原本係指日本一款西瓜樣嘅雪糕)」之名行走江湖。去年更推出首本全裸「Hair Nude」寫真,絕好身材一覽無遺,衝上Amazon銷量第一,係咪令你食欲大增呢?

而草野綾另一個令人欲望大增嘅,就係佢影嘅相——唔係佢啲寫真,係佢於Twitter上傳,由佢自己影嘅相。事關據佢自己講,佢其中一個興趣係影肉類食物嘅寫真,真真正正嘅「肉照」,而且佢個個人YouTube亦有介紹日本美食。正所謂食色性也,草野綾就一次過滿足你兩個欲望啦!

Twitter:nikunikuhappy 

日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024