{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 11 Nov 2022

唔少女性網紅都係因為自己嘅外表、身材而獲得人氣,但要將人氣轉化為實際嘅收入,往往都係要花多少少心思,而其中一個最普遍嘅做法,就係開間鋪去買自己「設計」嘅服裝,而今日要介紹嘅呢韓國網紅「nana.un」就係其中之一。睇到呢到你可能會問,既然咁普遍又有咩好介紹?你睇落去就知架啦。

據網上資料顯示,於IG上有超過50萬人Follow嘅「nana.un」本來係一名瑜伽老師,唔知係佢天生麗質定係瑜伽訓練有功,反正從結果而言,佢就係擁有一副無論係你同我呢啲麻甩佬,定係最睇唔過眼人哋有好身材嘅女人們都挑剔唔到、應大則大應翹則翹嘅完美身材,再加上佢經常喺IG發佈自己性感而不落俗套嘅靚相,從而令佢成為韓國網絡上不停有人討論嘅美女。

後來「nana.un」就創立咗自己嘅女裝品牌,整個產品線唔係內衣就係泳衣,成間網店最多布嘅衫都係勒到全身曲線出哂黎嘅「摟_裙」,冇返咁上下身材都真係Carry唔到。而為咗宣傳「nana.un」亦會親自擔任Model,幫鋪頭拍宣傳照,結果就係佢有更多靚相可以Post,我哋有更多靚相可以睇啦。

IG:nana.un

雖然話日本寫真偶像們賣嘅主要都係性感,但唔少人都會用「清純」去包裝呢份性感,營造出「乖乖女性感畀你睇」嘅反差感。而當中有幾多個人係「真清純」呢,相信大家都會心中打個問號。但如果係今晚要介紹呢位「椿野ゆ ...
girls
【深夜】一脫成名 清純乖乖理科女「椿野ゆうこ」
29 Mar 2024
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024