{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 27 Jul 2022

你知道點解有啲女仔明明數字上唔高,甚至可以話係嬌小,但睇落去就好似好高咁嗎?其實最主要係因為對腳嘅比例問題,如果腳 (腰以下) 估身高嘅大部份,咁睇落去就會更加高;如果佢本身就已經唔矮,而個身形比例又好,咁個效果就會更加誇張。好似今晚要介紹呢位「早川みゆき」就係好例子啦!

現年25、身高170cm歲嘅早川みゆき於2019年參加「Miss FLASH 2020」選拔,從敗者組復活進入最終名單,因而打響名堂進入寫真界。2020年開始推出寫真DVD,今年更開始於SUPER GT比賽中搶任賽車女郎,並參加日本Race Queen大賞嘅新人部門獎,日前成為三位受賞者之一。需知道要成為賽車女郎嘅必備條件,就係有對又長又直嘅美腿,早川みゆき可以拎埋獎就證明號稱「身體主要係對腳」嘅佢唔嘢少啦。

但值得一提嘅係,早川みゆき曾經喺一個訪問中透露,雖然佢對腳又細到大都係咁長咁直咁靚,但佢一直覺得自己太肥,甚至曾經試過節食、去美容院希望可以瘦腳,但結果都係冇用。不過自從佢進入寫真界後,對肥瘦適中嘅腳就不停被人讚,先令佢對自己對腳改觀,更明白到原來水著寫真唔淨係關個胸事——畢竟一睇就知早川みゆき啲營養係去哂對腳到。

圖片:miyuki_hykw on IG

日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024