{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 11 Jul 2022

唔少加入日本AV界嘅女仔,其實都有一顆想做歌手、偶像的心,所以主要由女優們組成嘅組合「惠比壽麝香葡萄」就應運而生,不過於2013年解散、2015年重組嘅「惠比壽麝香葡萄」日前宣佈「全員畢業」,亦即團體解散,而有女優就即時發表引退消息。一個時代就此終結。

惠比壽麝香葡萄最早於2011年成立,成員有蒼井空、麻美由真、吉澤明步等大家熟悉嘅女優,後來團體於2013年解散,再於2015年重組,斷斷續續活動到目前,現有成員包括三上悠亞、桃乃木香奈等知名女優。早前佢哋仲搞過十週年紀念演唱會,搵返一眾「上古神獸」出黎表現,點知昨日官方Twitter就發出公告,指組合內所有成員都會於8月13日後「全員畢業」,當日會舉行最後嘅現場表演。全員畢業亦即意味團體解散。

圖片:羽咲みはる♡UsaMiharu on Twitter

而喺惠比壽麝香葡萄宣佈解散後僅僅五分鐘,現任成員之一嘅「羽咲美晴 (羽咲みはる)」就於個人Twitter公開親筆信,指隨住團體解散,佢亦會AV引退,羽咲美晴於信中說到,對佢黎講組合活動同AV拍攝嘅工作係同樣重要,佢好早就決定是但一邊唔玩的話,亦會退出埋另一邊。所以雖然比想像中早少少,但佢就會乘住組合解散而從AV引退。

值得一提嘅係,目前日本AV界因為「AV新法」嘅關係處於停拍狀態,換言之羽咲美晴好可能連告別作都拍唔成就會大家嘅眼前消失。

近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024