{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 22 Jun 2022

香港曾幾何時都有過一陣「寫真風」,不過當中大部份女仔都係打算靠出寫真提升名氣,再借勢「上岸」踏足其他領域;相比之下,日本就經常有啲於其他方面已經做出成績嘅女仔加入寫真界,令整個寫真圈嘅生態更多姿多彩。好似今晚要介紹嘅呢位「いけちゃん」咁,本身已經係一個知名YouTuber,但佢近來就決定拍攝水著寫真!

「いけちゃん」嘅YouTube頻道成立於2019年,以日本嘅標準黎講其實都算係幾早期就加入。雖然佢嘅影片大部都係日常、食播、傾計之類,但就憑住可愛嘅短髮造型,加上久唔久露一露嘅美好身材而獲得超過40萬訂閱。到今年1月時更成功走出網上世界,獲《週刊Playboy》邀請拍攝首輯水著寫真,令其人氣進一步攀升。

在 Instagram 查看這則貼文

いけちゃん(@ikechan0920)分享的貼文

不過有趣嘅係,近來佢再為《週刊Playboy》拍攝寫真時,就提到上一輯寫真出街之後,佢阿媽傳訊息畀佢問:「你搞咩?」結果因為唔知點答,佢就決定以讀不回自己阿媽;近排知道佢去沖繩拍攝第二輯寫真後,阿媽又再傳訊息黎問「你又搞咩?」結果佢再一次已讀不回。但佢就強調,拍攝寫真係佢想做嘅嘢,未來亦希望可以出道實體嘅個人寫真集。換言之大家未來有更多機會見到佢嘅好身材?

圖片:ikechan0920 on IG

日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024