{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 28 Apr 2022

作為男人,我哋好知道大家都係貪新厭舊,加上日本寫真界真係日新月異,所以即使有啲我哋介紹過嘅寫真女星繼續活動、甚至再創好成績,我哋都好少會再介紹。結果到我再搵返佢哋嘅新聞時,先知佢哋已經寫真退役。好似「今田美櫻」就係其中之一啦。

我哋曾經於2018年介紹過當時20歲嘅今田美櫻,當時佢挾住「福岡最可愛女生」之名殺入水著界,成為當年嘅水著界超新星。事隔4年,今田美櫻已經靠水著寫真闖出一條血路,近年多以演員身份活動,更於2020年推出最後一本寫真集《Last Shot》,宣佈不再性感。當日寫真集推出3日就已經2次再版,可見大家幾咁鍾意佢嘅水著寫真。但依家就只能睇下佢啲舊寫真啦。

呢個故事教訓大家,真係要珍惜眼前人呀!

圖片:imada_mio on IG

日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024