{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 19 Oct 2021

為人父母都希望小朋友有一個健康嘅成長環境,所以揀咩幼稚園就非常重要,除咗要考慮環境設施、教學模式、學費之外,當然仲有師資啦,一個好老師除咗有助小朋友成長,對於幫手送返學接放學嘅你都好重要。今日介紹嘅「江藤菜摘」就曾經係一位幼稚園老師兼Part Time寫真女星,但後來全力進軍寫真界,想知點解會唔做?或者睇完你就會明白。

今年29歲嘅「江藤菜摘」,大學畢業後就任職保育士(即幼稚園老師 ),只不過間唔時會接下寫真工作搵外快,有一時段更兼職埋賽車皇后,亦多得老師呢個頭銜,令佢獲得唔少關注。但隨住名氣愈嚟愈大,佢就冇再做老師選擇全力進軍寫真界,而且愈拍愈性感,今年仲開咗個YouTube Channel分享下日常。

即將步入3字頭嘅「江藤菜摘」散發住一種成熟韻味,畀到人一種大姐姐嘅感覺,而且身材亦Keep得非常好,唔知係唔係你鍾意個Type呢?

資料來源:instagram@natchaaaan06twitter@natchaaaan06

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024