{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 16 Sep 2021

雖然睇落弱質纖纖嘅女士可以挑起雄性保護欲望,但如果太過瘦,骨杉杉咁樣又會唔健康兼唔美觀。相反,豐滿得嚟有線條又帶點可愛氣質就最吸引,就好似今日介紹呢位「大河もも」咁樣!

「大河もも」係一位擁有20幾萬粉絲嘅人氣Coser,年齡不詳,不過佢曾經就講過自己從細就學習芭蕾舞,並且學咗成12-13年,估計佢應該都係廿歲出頭。目前未有事務所,都係以自由身身份出寫真集、參加攝影會及Cosplay活動,憑住肥嘟嘟肉感身材收穫粉絲。

除咗身材豐滿之外,「大河もも」另外一個吸引人嘅地方就係個雙迷人臥蠶眼,加埋個粒生得好「啱位」嘅淚癦,令佢眼神電力十足,迷倒唔少男士。

資料來源:instagram@momotaigaaa2twitter@momotaigaaa
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024