{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 29 Jul 2021

嚟到東京奧運第6日,多個項目都陸續誕生獎牌,甚至有運動員已經完賽回國。今日同大家介紹一位烏克蘭柔道少女,首度參戰奧運就勇奪銅牌嘅Daria Bilodid。

(圖片:dariabilodid7 on Instagram)

今年20歲嘅Daria Bilodid出生於柔道世家,父母都係柔道運動員,阿爸甚至係兩屆歐洲柔道冠軍得主,自不然細細個就開始接受柔道訓練。自2017年成為正式運動員開始就有著輝煌嘅戰績,曾創下全年不敗紀錄,所以比賽前就已經係烏克蘭奪牌大熱人選,最終佢亦不負重望,喺柔道女子48公斤級斬獲銅牌。

(圖片:dariabilodid7 on Instagram)

由於Daria Bilodid得48kg同時又有172cm高,所以擁有名模般嘅身材比例,尤其係佢個對超級長腿,更成為比賽時所使用嘅「武器」,經常透過長腿優勢緊緊鎖死對手,大家係咪都睇到想畀佢夾下呢?喺場外,Daria Bilodid出眾嘅實力同埋近乎完全嘅身材比例,亦吸引到唔少Model公司垂青,不過佢都通通拒絕,將精力集中返喺運動事業上,對運動咁有熱誠,難怪年紀輕輕就有咁好成績!

(圖片:dariabilodid7 on Instagram)

資料來源:instagram@dariabilodid7

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024