{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 27 Jul 2021

嚟到東京奧運第4日,今日意大利網球選手Camila Giorgi於女子單打第三輪賽事,以6:4、6:2擊敗捷克選手Karolína Plíšková擠身8強。球技精湛得嚟外貌出眾,好自然就成為觀眾嘅焦點,雖然Camila Giorgi身高只有168cm,比起其他歐美運動員嚟講唔算高,但就擁有完美身材比例被稱為網球界「真人Barbie」。

現年29歲嘅Camilla Giorgi,曾奪得2座WTA巡迴賽冠軍,目前單打世界排名61位(最高26),擅長以侵略性打法重擊對手,亦成就佢今屆奧運打入8強。除咗專注訓練球技之外,佢最近就創立自家時尚品牌Giomila,並親自擔任Model,周不時就會喺IG賣廣告,將網球元素融入其中。

貴為世界級選手,Camilla Giorgi亦都擁有「世界級」身材,全身上下冇半點多餘嘅脂肪,充滿力量又性感火辣,不論男女見到都好易被佢深深吸引。期待聽朝10點嘅女單8強賽,佢會有出色嘅表現!

資料來源:instagram@camila_giorgi_official
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024