{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 05 May 2021

日本職業聯賽(J.League)深明男士鍾意睇「波」呢個道理,當年特登搵咗「佐藤美希」成為J.League公關部第二代經理人,擔任球賽報導員陪各位球迷一齊睇波,可惜佢做咗3年就「畢業」榮升「名譽經理人」,近年更進軍寫真界發展。

今年27歲嘅「佐藤美希」原本打算成為一位護士,不過就喺讀緊護士學校二年級嗰陣,佢媽媽就同佢講日本著名經紀公司Horipro搞咗個藝人選拔賽,於是佢就膽粗粗去咗參賽,點知最終喺2萬名參加者中脫穎而出,勇奪冠軍,更成為女性時尚雜誌《non-no》專屬Model。之後就如一開始所講,成功擔任J.League經理人,3年間走訪晒日本全國54支職業球隊,令佢獲得唔少球迷粉絲。

「佐藤美希」喺J.League畢業後亦都無忘本,間唔時都會上下球賽節目做報導員。佢喺2018年就推出首本個人水着寫真正式進軍寫真界,從細就鍾意做運動嘅「佐藤美希」,學過芭蕾舞同柔道,身材當然掂到爆啦,擁有F Cup誘人S形身段,更憑著22吋腰被雜誌社封為「新世代纖腰女王」。

資料來源:twitter@sato_miki626instagram@satomiki0626

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024