{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 25 Mar 2021

當大家以為天木純已經轉行做演員拍綜藝節目同日劇嗰陣,佢就喺今年一月推出第三本個人寫真,二月更出埋第八張寫真DVD,人氣瞬間返晒嚟。今次寫真仲去咗伊豆大島取景,換上水著浸露天溫泉,大曬肉彈身材。

天木純喺2015從女子偶像團體「仮面女子」畢業後,就全力進軍寫真界。身高只有148CM但就有I CUP上圍嘅佢,出道無耐就已經獲得「天乳」及「天尻」稱號,隨住喺寫真界一炮而紅,就轉戰演藝界,參演各樣各式日劇同綜藝節目,寫真產量繼而減少。但近年佢喺演藝圈撈得麻麻哋,所以決定做返老本行連續出擊,寫真集、寫真DVD通通都出!

今年25歲嘅佢,隨住年紀漸長而無咗以前嗰種稚嫩,變得更成熟、更有女人味,個人覺得比以前靚咗。為驗證自己「胸器」有幾重,仲拎埋個磅出嚟秤,名符其實嘅「蜜瓜奶」。

資料來源:[email protected]twitter@jun_amaki

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024