{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 06 Nov 2020

四年時間話長唔長話短唔短,要變嘅話好多嘢都可以變到面目全非,例如你夠唔夠膽去估四年後嘅香港會係咩樣?又或者你夠唔夠膽估四年後你鍾意嘅女人又會變成點?不過以下呢位來自台灣嘅美女「許惠玲 Cindy」,就四年以來都冇咩點變過啦!

圖片:許惠玲 on Facebook

上網搵返資料,Cindy早於2016年已經被台灣嘅各大美女網站所報導,當時佢就被稱為「甜美大眼外拍正妹」;四年後嘅今日睇返佢嘅新相,對眼依然咁大、個樣依然咁甜,而且個163cm高、32D-22-34身材亦一樣Keep得咁好,比起四年前可能仲多咗啲成熟女人嘅味道,絕對係冇跌Watt。但奇就奇在,明明四年前就已經有報導佢,而啲相亦一直相當養眼,但到依家佢個Facebook及IG加埋都唔夠二萬個Followers,唔通大家唔鍾意呢啲樣?

圖片:許惠玲 on Facebook

許惠玲 on Facebook
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024