{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 30 Oct 2020

好多香港男仔會覺得,「港女」就係鍾意有咩都靠男人——嗱我唔敢講香港係咪冇呢啲咁嘅女仔,但我可以好肯定咁同你講以下要介紹嘅呢個香港女仔Wendy Liu就唔係啦。事關佢唔單止冇諗住靠男人,更加憑自己一己之力養起頭家。

今年25歲嘅Wendy,正職係一個銷售員,而佢會開始做Model嘅原因,係因為佢爸爸於早前退休,唯一嘅妹妹又仲讀緊書,所以佢就想於正職之外賺多一份收入減輕爸爸嘅負擔,佢一到放假就會與唔同攝影師合作拍攝,最多試過一日去三個地點影三輯相,然後第二日又繼續返工,淨係呢份責任心同孝心,都已經唔係個個女仔都有。

OKOK,就算講得膚淺啲,身高168cm嘅Wendy擁有修長一對修長嘅美腿,已經夠哂殺食 (亦相信勸退唔少男仔),著起泳衣亦可以見到佢身材唔錯。再加上佢堅毅、捱得嘅性格,實在值得大家支持呢。

wendyliu1201 on Instagram
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024