{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 28 May 2020

對於喺外國長大嘅亞洲人,我哋可以話係見怪不怪,大家身邊亦總有一個幾廿歲但廣東話都講唔好嘅人存在,一啲都唔算出奇。但一個喺亞洲長大嘅外國人,相對黎講就罕見得多——當然都有可能係我識唔到啦下——但如果可以揀,我就想識呢個Ryann Murphy啦!

1993年1月,Ryann Murphy於美國洛杉磯出世,但佢童年大部份時間都係跟隨家人喺日本東京渡過,佢今年4月接受訪問時指,當時嘅佢一句日文都唔識,去到就讀一間女子私立學校,情況的確幾艱難,但長大後回顧呢段經歷,佢又覺得幾寶貴。但亦因為呢個多文化背景,自小立志做Model嘅佢就可以穿梭國際間,最後成就大家眼見呢個佢。

值得一提嘅係Ryann唔單只人靚,仲係一個高材生,大學時回到美國考入UCLA,最後以心理學畢業。Oh,不過大家對心理學冇興趣,對佢個心口有興趣係咪?OKOK,慢慢睇。

itsryannmurphy on Instagram

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024