{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 17 Mar 2020

女士們嘅內衣係一樣好奇妙嘅東西。作為女人身上最後一道防線,遮住男人最想見到嗰幾點,但男人見到呢幾塊布仔又會好開心;論Cutting,佢同比堅尼泳衣差唔多,但唔少女仔唔介意被人睇到佢著比堅尼,卻好介意被人見到佢著內衣。最奇怪嘅係,明明內衣係唔Suppose被人睇到嘅衫,但又出好多明顯地係預咗比人睇嘅靚款,仲有人非常沉迷著內衣影你睇!

講緊嘅,就係呢位「Michelle Willes」。佢係一名出身及成長於比利時,今年28歲嘅網紅模特兒,而根據佢喺IG上嘅自我介紹,佢就自稱為「內衣上癮者」。咁當然,佢就唔係好似大家咁想拎啲內衣黎索(唔使否認啦),而係講緊佢自己好鍾意著內衣。而睇佢個IG,的確係所有相都係著住內衣黎影,將佢嘅完美身材展現得淋漓盡致,內衣款式亦多到令人大開眼界!著內衣著到咁好睇,唔怪得佢上哂癮啦,講真我都睇到上癮呀!

michellenmw on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024