{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 20 Mar 2020

據我所知,台灣其實有唔少男人娶咗越南老婆,咁佢哋生出黎嘅理論上就係台越混血,咁台灣女仔又正、越南女仔又正,撈埋出黎係咪會勁正?大家睇睇呢位「文文」,正就係正,你話佢係混血就…睇唔出…?

呢位文文個IG名就係叫做「台越混血 文文」,又會著越南傳統服裝「奧黛」影相,明顯地係以自己嘅身份為傲,而睇佢IG嘅相,我估計佢媽媽應該係越南人。但如果唔睇個名,淨係睇佢甜美外貌、白滑皮膚、同對筆直美腿,講真我就睇唔出佢有越南血統,至少同我平時介紹開嘅越南女仔有氣質上嘅不同。唔知大家又覺得佢嘅混血血統有冇為佢加分呢?

bardie851230 on Instagram
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024