{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 13 Mar 2020

所謂窈窕淑女,君子好逑,大家都自命係君子呀係咪?咁你知唔知邊到搵個窈窕淑女?點解搵親都係唔窈窕嘅熟女?因為你冇睇清楚人哋個心口囉!好似呢個窈窕淑女咁,人哋個心口就說明哂所有嘢啦!

嗱唔係,我唔係講緊一個女仔個心口有陳渺渺咁大咁雪白就一定係窈窕淑女,我係講緊佢著緊嗰件衫個心口就寫到明「窈窕淑女」,當然以佢呢個身材黎講佢都相當窈窕啦!咁點解佢近排會爆紅呢?卻說1月嘅時候台灣高雄「金巴黎舞廳」有位坐檯小姐「小秋」,遇到一個身體不適嘅客人,一問之下先發現對方去過武漢,小秋立即向當局舉報,事後被台灣網民稱為「抗疫英雄」,然後就有人盜用陳渺渺張相話係小秋,結果陳渺渺提告。呢次美麗嘅誤會就令佢爆紅啦!

y.c.0819 on Instagram

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024