{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 07 Mar 2020

OK,我知你哋諗緊咩,你哋覺得呢個Amber Killion唔靚嘛。但我都成日叫你哋睇女仔唔好淨係睇樣,要睇埋個心口…呀唔係,係心靈!Amber Killion個心口…心靈真係幾吸引架!

Amber出生於美國加州,自小於俄勒乳州長大,今年24歲,基本上就係一個Model/網紅之類。係,佢個樣未必係大家杯荼,但正如我上面咁講,佢心口就肯定會令大家杯荼變成奶茶。而且佢心口入面嘅心靈都一樣好靚,事關係一個Q&A到有人問揸架McLaren可唔可以同佢出街,佢就話自己年中收唔少呢啲送禮、請去旅行就係為見佢一面嘅邀請,但佢自己就睇重大家究竟有冇Feel,錢唔係最重要。

當然你都可以話佢扮嘢,但疑點利益歸於被告,我就信啦。況且佢自己嘅搵錢能力都相當高,係OnlyFans.com(Fans課金買Exclusive Content嘅平台) 上Top 1%嘅創作者,可能佢又真係唔使靠男人呢?
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024