{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 12 Feb 2020

黃子華喺某個棟篤笑中曾經直認,喺香港呢個地方,佢最鍾意嘅就係「豪放女」——有豪宅放嘅女。嗱我咁大個人都未識過「有豪宅放嘅女」,所以唔知「豪放女」究竟有咩咁吸引,直到我見到呢個「Amber Fields」,我就開始有啲明啦!

呢位Amber Fields今年25歲,來自佛羅里達嘅佢由20歲開始就做Model,曾贏過地方選美比賽,憑肉感身材以及性感靚相喺IG上吸引到將近70萬個Followers。有趣嘅係佢IG上亦指自己係一個「房地產投資者」,睇IG Story就似乎係做啲翻新舊屋嘅生意,所以似乎唔單止佢本人個身上面有前後騎樓,佢身家可能都有幾棟樓,萬一你識到佢就真係可以一手揸住幾棟樓啦!係咪好吸引呢?

missamberfields on Instagram

近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024