{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 26 Dec 2019
東歐靚女多係男人之間嘅常識,但講真實際上有幾靚?最靚又可以有幾靚?相信連東歐都未必去過嘅大家可能根本就冇concept,而我(雖則都未去過東歐)就覺得,如果「靚」係有一個極限,呢位Maja Strojek就一定最接近呢個極限嘅人之一。

你睇下佢,濃眉大眼眉清目秀,鼻子高挺筆直卻又線條柔和,雙唇小而精巧又結實豐滿,最殺食嘅係佢嗰一雙褐色嘅眼珠,散發出醉人嘅氣息,就好似勾住咗你個魂魄咁,令人唔捨得轉移視線。Maja 雖然係波蘭人,但睇佢嘅膚色同瞳色,相信應該有中東或者拉丁血統。睇返佢啲舊相,其實早兩年佢雖然一臉稚氣,但已經係一個小美人,近一年就更加係氣質爆發,蛻變成一個超級大美女,就算唔露肉都夠大家欣賞成晚呀!

majastrojek on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024