{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 10 Oct 2019
唱歌呢家嘢,理論上係靠把聲;但想做一個歌手,尤其係一個紅嘅歌手呢,更重要可能係靠個樣。就好似呢位「Nelly Burguette」咁,我係冇聽過佢唱歌架,但就係因為佢靚,所以即使佢遠在墨西哥我都要介紹你哋識囉!

Nelly今年25歲,係一名墨西哥唱作人,同時亦有喺當地電視台做主持。歷年黎佢都有參加過唔少當地嘅歌唱比賽節目,例如《The Voice》(即係「XX好聲音」呀)嘅墨西哥版,仲拎過下獎添。不過對於著重眼球享受多過耳朵出油嘅咁多位,相信對佢個IG啲相會比較有興趣。事實上佢雖然唔係賣身材,但或者係拉丁美洲特有嘅開放,再加上佢本身身材都唔錯,所以IG上都不乏清涼養眼圖!

nellyburguette on Instagram
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024